Hodnocení obchodu

4,7 491 hodnocení
Přidat hodnocení
5
411x
4
50x
3
14x
2
8x
1
8x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 21.7.2014
+ dobrá cena výrobku
- nevím

solidní jednání
Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Děkuji za Vaše kladné hodnocení našeho e-shopu. Přeji Vám hezký den! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 21.7.2014
+ Krátká dodací lhůta.
- O žádných nevím.

Doporučuji.
Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Děkuji za Vaše kladné hodnocení našeho e-shopu. Přeji Vám hezký den! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 19.7.2014
super obchod, dopoledne jsem objednala, v poledne si pro zboží jela, velmi ochotný personál, automaticky mi zboží naložili do auta.
Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Děkuji moc za Vaše hezké hodnocení našeho e-shopu. Přeji Vám hezký den! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 18.7.2014
- Dlouho jsem čekala na zboží, nikdo mi sám od sebe nenapsal, že nebude doručeno, až po mé iniciativě dva dny před předpokládaným doručením, výrobky ve stejné kategorii, které bych mohla nakoupit místo onoho zboží již navíc byly vyprodány, avšak nejprve mi ono zboží bylo nabídnuto, poté v dalším emailu opět omluva, že zboží není

Zcela nepochybně se to obchodu nemusí stávat často a já možná měla jen smůlu, ovšem jednání a čekání na zboží, které poté nedorazí několik týdnů, aniž by Vás někdo informoval, že čekáte zbytečně mi nepřijde profesionální
Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Vážená paní Te......á, ještě jednou se Vám omloluvám za zklamání z nedodaného zboží, ale věřte mi, že nejste sama, komu jsme piknikový koš vystornovali a moc nás to mrzí. Jsme internetový obchod s tisíci zboží a cca 100 objednávkami denně, které vyřizují 2 lidé. Není absolutně v lidských silách nějak předejít tomuto případu, protože máme nastaven automatický systém upozorňování na nevykryté zakázky 2 dny před dodáním. Jelikož nechceme zbytečně zákazníkům prodlužovat slibované lhůty dodání, tak potvrzujeme vždy termín dodání o 1 den delší, než máme my přislíbený od výrobce nebo dovozce. V 98% to takto perfektně funguje ke spokojenosti zákazníků. Je pochopitelné, že na internetu pak ti spokojení píšou méně, než ti nespokojení, ale tak už to bývá. V tomto případě šlo skutečně o shodu špatných náhod, které nikdo nepředpokládal (můžete si je klidně ověřit u dovozce do ČR u firmy http://www.artium.cz ). A sice, piknikové koše vybavené příbory a nádobím nám od dovozce přišly jako nabídka novinky pro tuto sezonu před cca 2 měsíci se slibovanou dodávkou do měsíce. Zajásali jsme a vložili koše na naše stránky. Po cca 2 týdnech nám sdělili, že se ukázalo, že tato novinka musí projít speciálními atesty pro používání v ČR, ale do měsíce by to mělo být vyřešeno. Tím jsme se uklidnili, že Vaší dodací lhůtu zvládneme vykrýt. Při prověřování Vaší zakázky nás sdělili novou informaci, že kvůli dovoleným se certifikace posunula o další měsíc. Byl jsem pak u dovozce na jednání a ukázalo se, že to bude ještě déle a navíc koše nově zdražili za všechny narůstající náklady o cca 50%. Rozhodli jsme se proto koše stáhnout zcela z našich stránek, abychom neklamali další zákazníky, dokud nebude vše vyřešené, koše připravené k prodeji a ceny jasné. Chápu, že to zní neuvěřitelně, ale prostě se to stalo a i když jsme byli dosti rozčílení a tlačili na dovozce, aby nám vykryl na černo alespoň těch pár starších objednávek - nešlo to. Vrátili jsme Vám proto ihned zálohu na účet a jako omluvu nabídli slevu 5% na další případnou objednávku. Mrzí mne, že jste naší snahu pochopila takto zle a ještě jednou se Vám omlouvám. Přeji Vám hezký víkend! J. Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 17.7.2014
+ Pouze nízké ceny, jinak žádné!
- Velmi špatná (arogantní, socialistická,...) komunikace, která rozhodně nebyla nezaměřena prozakáznicky. (Při prostém telefonickém dotazu na zásadní atributy zboží se mnou komunikovali jako s osobou podpůrměrného intelektu s absurdními požadavky!) Doručení PPL je sice krásná věc, ale potřebovali jsme večerní, což možné nakonec nebylo, protože prodejce poslal zboží nesmylně jako jakýsi záhadný obchodní (podnikatelský, přesný termín si nepamatuji) balík, který PPL večer nedoručuje.

Kdybychom neměli tak limitovaný rozpočet (kvůli čemuž pro nás byla nízká cena rozhodující), tak bychom v tomto obchodě rozhodně nenakoupili. Pokud pro Vás cena nění absolutně rozhodující, tak v Hurá nábytek určitě nenakupujte.
Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Vážený pane DANIELI, jsem přesvědčený, že se musí jednat o nějaký omyl, protože naše firma nepoužívá spedici PPL a navíc jste měl u nás objednaný altán, který jsme Vám nemohli nedat a tak jsme se Vám ihned po objednání takto omluvili: Vážený pane H..., velice se Vám omlouvám, ale podle databáze velkoskladu dovozce altánů je Vámi vybraný typ vyprodaný a Bohužel v této sezoně už asi nebude k dispozici. Děkuji předem za pochopení našeho zrušení Vaší objednávky, protože ji nemáme jak vykrýt neboť se jedná o zboží z Číny a jiný náš dodavatel jej v nabídce nemá. Přeji Vám hezký víkend! Za Hurá nábytek J. Macháček Toto je jediná naše komunikace. Nechť tedy ostatní zákazníci posoudí, zda je to socialistické. Ještě jednou se za storno objednávky omlouvám, ale snad pochopíte, že jsme e-shop se 17 tisíci položek a mnohé v desítkách dalších provedení rozměrů a barev. Není tudíž v našich silách mít vše skladem a zboží odebíráme od výrobců nebo v tomto případě dovozců z jejich velkoskladů. Tento nám denně změny stavů vyprodaných zásob nehlásí a tak se to občas dozvídáme až na dotaz nebo při objednávání. Vy jste udělal objednávku v pátek večer a já osobně jsem Vám výše uvedený text odesílal hned o plůlnoci. Myslím, že to snad není špatná reakce i na dnešní poměry. Zakládám si opravdu na tom, že jsme e-shop rodinného typu a právě zodpovědnost a komunikace se zákazníkem je u nás na prvním místě. Tyto dotazy rozesílá HEUREKA a my neovlivníme kdy a komu jej zašlou. Děkuji za pochopení. Přeji Vám hezký víkend! J. Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 16.7.2014
+ Velmi nízké ceny.
- Zboží se objednává u výrobce a dodání prodejci nějakou dobu trvá.

Hned při objednání zboží jsem byl upozorněn, že dodání nábytku bude do 14 dnů a obvyklá doba čekání u mého konkrétního kusu je 11 dní. Zboží k prodejci došlo po 8 dnech a vzhledem k tomu, že totéž zboží prodávané v jiných obchodech stálo o 30-60 % více, mohu tento obchod jedině doporučit, pokud někomu nevadí, že si musí pár dní počkat. Kvalita zboží je samosebou srovnatelná jako u jiných velkoobchodů, kde se prodává totéž zboží od stejných výrobců, ale za mnohem vyšší ceny.
Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Děkuji za Vaše hezké hodnocení našeho e-shopu. Máte pravdu, snažíme se mít co nejnižší ceny, díky tomu, že neživíme rozvětvenou administrativu. :-) Přeji Vám hezký den! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 14.7.2014
+ dostupnost místa vyzvednutí zboží MHD

Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Děkuji za Vaše kladné hodnocení našeho e-shopu. Přeji Vám hezký den! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 10.7.2014
+ Rychllost
- Popis nebo ukázku zboží.

Kladně.
Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Děkuji za Vaše hodnocení našeho e-shopu. Máte pravdu, že některé zboží máme málo popsané, protože dostat pořádné podklady od 95 výrobců je skutečně náročné. Vystavené zboží mít nemůžeme, protože jako e-shop nabízíme bez přehánění 17 tisíc položek nábytku a mnohé mají další desítky variant, což nelze mít někde vystaveno. Děkuji předem za pochopení. Přeji Vám hezký den! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 10.7.2014
+ Dodávka proběhla do tří dnů.
- Nevím o žádných.

Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Děkuji za Vaše kladné hodnocení našeho e-shopu. Přeji Vám hezký den! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 4.7.2014
+ líbí se mi nabízený sortiment
- žádné

nemá chybu
Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Děkuji za Vaše hezké hodnocení našeho e-shopu. Přeji Vám hezký den! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964
Avatar autora | 2.7.2014
- spoluprace s prepravni firmou "IN TIME", ktera nema vyresen mechanizmus nahradniho doruceni v pripade, ze puvodne zamyslena doprava selze (napr.udajne zdravotni potize ridice), rovnez komunikace se zakaznikem je nedobra (tzn. nebylo volano na pozadovane cislo telefonu, nepadlo ani slovo omluvy za zpozdeni - doruceni az druhy den v pozdnich odpolednich hodinach...)

Avatar autora (Administrátor) 31.10.2020
Toto mne velice mrzí. Tuto novou spedici zkoušíme, kvůli velkému volání zákazníků po nižších cenách dopravného, ale stížností je více a tak se asi budeme muset vrátit k dražším spedicím, které tolik nerozbíjely zboží a k zákazníkům byly vstřícnější. Vaší stížnost okamžitě předávám vedení společnosti INTIME k dalšímu řešení. Děkuji za upozoronění a opravdu moc se Vám za naší firmu omlouvám. Přeji Vám hezký víkend! Macháček http://www.hura-nabytek.cz info@hura-nabytek.cz tel. 608 449 964

Stránka 26 z 26 , položek celkem: 511

Vážení zákazníci, z důvodu probíhajících dovolených, zdvořile prosíme abyste přednostně využívali email info@huranabytek.cz spíše než telefonní kontakt při komunikaci s námi. Na emaily odpovídáme rychle. Děkujeme Vám.

I naše webové stránky používají soubory cookie. Prohlížením těchto webových stránek souhlasíte s použitím souboru cookie. Více informací o používaných cookies a způsobech vyjádření nesouhlasu s jejich používáním.