Reklamace

Velmi usilujeme o to, aby nákup u nás byl zcela bezproblémový a výrobky Vám dlouhá léta perfektně sloužily. Pokud se přesto setkáte s obtížemi, jsme připraveni je s Vámi obratem řešit k Vaší maximální spokojenosti.

Potřebujete pomoc?

Pokud potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému, kontaktujte nás prosím telefonicky na mobil +420 608 449 964.


Reklamace

Podání reklamace je jednoduché: e-mailem nám pošlete text a fotografie.

Věnujte prosím pozornost fotografiím:
- Vyfoťte detail závady i pohled na celé zboží.
- Fotografie nesmí být příliš objemné (ať dohromady nepřekročí 9 MB, aby se daly poslat e-mailem).
- Zároveň musí být dostatečně kvalitní - doporučujeme fotit za dobrého osvětlení.

Pro popis závady stačí do zprávy e-mailu zkopírovat následující text a doplnit příslušné údaje.


Dobrý den, podávám reklamaci. 
Jméno a příjmení:
Číslo objednávky:
Název reklamovaného zboží:
Slovní popis závady:

Ke zprávě e-mailu pak přiložte pořízené fotografie a vše pošlete na: info@huranabytek.cz.
A je to! :-)
Děkujeme, co nejdříve se vám ozveme a začneme reklamaci řešit.

 

Vážení zákazníci, z důvodu probíhajících dovolených, zdvořile prosíme abyste přednostně využívali email info@huranabytek.cz spíše než telefonní kontakt při komunikaci s námi. Na emaily odpovídáme rychle. Děkujeme Vám.

I naše webové stránky používají soubory cookie. Prohlížením těchto webových stránek souhlasíte s použitím souboru cookie. Více informací o používaných cookies a způsobech vyjádření nesouhlasu s jejich používáním.