Reklamace

Velmi usilujeme o to, aby nákup u nás byl bezproblémový a výrobky Vám dlouhá léta perfektně sloužily. Pokud se přesto setkáte s obtížemi, jsme připraveni Vám pomoci.


Vše řešíme e-mailem

info@huranabytek.cz
(Stačí odpovědět na náš e-mail o doručování objednávky.)

Vaše zpráva musí obsahovat:
1. Číslo objednávky
  • V předmětu e-mailu uveďte číslo objednávky (např. "Reklamace 12345").
2. Text
  • Stručně popište problém.
  • Můžete navrhnout řešení - nejrychlejší je sleva z původní ceny.
3. Fotografie
  • Vyfoťte problém.
  • Označení dílů - velmi důležitá identifikace pro výrobce!
    V montážním návodu zakroužkujte díly, které mají být nahrazeny či doplněny. Návod s označením vyfoťte. 
  • Při poškození z přepravy vyfoťte zboží i s obalem.
  • Fotografie pošlete jako přílohu e-mailu. Pokud se do přílohy nevejdou, použijte např. Úschovnu.

 
Poučení
  • Reakční doba je obvykle 24-48 h.
  • Lhůta pro vyřešení je 30 dní. Výjimečně může být delší - např. čeká-li se na zahraniční dodávku.
  • Výměnu špatně dodaného zboží zprostředkujeme tak, že řidič přiveze správné a vyzvedne si původní.
  • Poškození z přepravy řešíme s přepravní službou. Při podezření na poškození zásilku buď nepřebírejte, nebo převezměte s výhradami - výhrady sdělte řidiči a nechte je zapsat do předávacího protokolu. Zjistíte-li poškození až doma, je potřeba prokázat, že k němu nedošlo až po převzetí (např. pádem na zem). Doporučujeme video od převzetí do rozbalení. Zboží po montáži již nelze reklamovat, resp. snižuje se jeho původní cena.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení